1. Societatea noastra
Axia Development S.R.L., cu sediul social în București, Sectorul 1 ,Str. Maior Alexandru Câmpeanu, Nr.4-6, Et.4, Ap.20, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului București sub nr.J40/6512/22.05.2013, CUI 31678110, reprezentată de Robert Ivan, în calitate de Administrator .Societatea noastră este responsabilă de prelucrarea datelor tale cu caracter personal pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse. Potrivit legislației, prelucrăm date cu caracter personal. Pentru ca datele tale să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a proteja informațiile tale personale.
2.Beneficiarii serviciilor Potrivit legislației, tu, persoana fizică beneficiară a serviciilor noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu compania noastră, ești o „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a-ți permite să îți exerciți cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și tu, persoana vizată.
3. Principii conform Regulamentului European
Protecția informațiilor tale personale este foarte importantă pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, în special Regulamentul (EU) 679/2016, cunoscut și sub denumirea de GDPR și următoarele principii: Legalitate, echitate și transparență.
4. Solicitări
Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea datelor tale sau dorești să îți exerciți drepturile legale în legătură cu datele pe care le deținem sau dacă ai îngrijorări cu privire la modul în care tratăm orice problemă de confidențialitate, ne poți scrie la adresa de e-mail: [email protected].
5. Informații
5.1 Ce fel de informații colectăm:
Atunci când navighezi pe site-ul nostru, când ne transmiți o solicitare pe e-mail sau ne contactezi în orice alt scop și pe orice alt canal de comunicare, ne poți comunica una sau mai multe dintre următoarele date personale, după caz, pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse, cum ar fi:
Este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum:
Pentru mai multe detalii, va rugam sa vizitați secțiunea „Politica Cookies” afișată pe site.
De asemenea, exista posibilitatea ca societatea noastră sa transmită o parte din datele dvs personale către:
– companii specializate ce desfășoară campanii de marketing sau cercetare de piață în numele societății;
– furnizori de servicii IT ce ne asista pentru funcționarea și întreținerea sistemelor și site-urilor;
5.2 De ce colectăm aceste informații?
Când interacționezi în orice fel cu noi este posibil să ne dai sau să primim din alte surse informații precum:
Detalii suplimentare regasiți în secțiunea „ Prelucrarea datelor cu caracter personal”
5.3 Care este temeiul legal pentru prelucrare?
5.4 Perioada de stocare a datelor:
Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la încetarea contractului sau ultima interacțiune cu noi.
După încheierea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică.
Reține faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege.
5.5 Partajarea informațiilor
Putem dezvălui datele tale, respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți. Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele tale să fie protejate. Te vom informa cu privire la identitatea acestor companii înainte de transmitere sau într-un termen rezonabil și ne vom asigura că orice transfer este legitim, având la bază consimțământul tău sau alt temei juridic ( ex.: executarea unui contract ).
De exemplu, am putea furniza datele tale către alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicații, contabilitate, servicii juridice și alți terți cu care avem o relație contractuală. Acești terți sunt selectați cu o grijă deosebită astfel încât datele tale să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicăm.
De asemenea, am putea partaja datele tale către parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu.
Putem transmite datele și altor părți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor tale.
Vom putea, de asemenea, furniza informațiile tale cu caracter personal și către parchet, poliție, instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.
Ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele tale nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care vom transfera date către state din afara SEE, ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime, având la bază consimțământul tău explicit sau alt temei legal.
6. Care sunt drepturile persoanei vizate:
Drepturile tale conform Regulamentului GDPR sunt următoarele:
Te rugăm să reții că:
7.Solicitări și exercitarea drepturilor
Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea informațiilor tale sau dorești să îți exerciți drepturile legale sau ai orice altă solicitare cu privire la confidențialitate și prelucrarea datelor personale, ne poți scrie la adresa de e-mail [email protected].
Incepand cu 25 mai 2018 a devenit aplicabil Regulamentul General privind Protectia Datelor (UE) 2016/679 (GDPR). GDPR este o reglementare unică, direct aplicabilă in toate statele membre ale Uniunii si înlocuiește Directiva 95/46/CE si, implicit, prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si liberă circulatie a acestor date.
Datele noastre:
Axia Development S.R.L., cu sediul social în Bucureşti, Sectorul 1 ,Str. Maior Alexandru Campeanu, Nr.4-6, Et.4, Ap.20, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Bucureşti sub nr.J40/6512/22.05.2013, CUI 31678110, reprezentată de Robert Ivan, în calitate de Administrator.
Societatea noastra aplica o politica de confidentialitate si securitate a datelor cu caracter personal in strictă conformitate cu prevederile GDPR, iar ca parte a angajamentului nostru pentru respectarea drepturilor persoanelor ale căror date personale le prelucram, va transmitem mai jos informatii relevante privind modul, scopul, temeiul legal si durata pentru care va prelucram datele personale, precum si cu privire la drepturile de care beneficiati si modul in care puteti sa exercitați aceste drepturi.
Începând cu data de 25 mai 2018, pentru a fi în măsură să vă furnizăm serviciile noastre, respectiv să vă putem trimite în continuare oferte privind apartamentele puse în vânzare, precum și oricare altă formă de tranzacție imobiliară care ar putea intra sub incidența interesului dvs., dar și știri, campanii, invitații la diverse evenimente, este necesar să obținem consimțământul dumneavoastră expres.
Pentru dezabonare ulterioară vă puteți exercita dreptul de a vă retrage acest consimțământ prin adresarea unei cereri în acest sens, conform procedurii de mai jos.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Societatea noastra inregistreaza numai informatiile cu caracter personal oferite voluntar de către vizitator/utilizator/client, pentru care aceștia si-au exprimat in mod expres consimtamantul. Temeiurile legale pentru prelucrarea datelor personale sunt reprezentate de:
Societatea noastra poate prelucra date personale in considerarea unuia sau mai multe dintre temeiurile menționate anterior, după caz. Consimtamantul expres pentru prelucrare este necesar numai atunci cand nu este aplicabil un alt temei dintre cele menționate;
Conform cerințelor Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, noi avem obligația de a administra in condiții de siguranța si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le furnizeaza utilizatorii / clientii.
Societatea noastra respecta dreptul la confidentialitate datelor fiecarei persoane care accesează site-ul, astfel cum este prevăzut in cuprinsul Politicii de Confidentialitate afișată pe site.
Ce date cu caracter personal utilizăm?
Atunci când navighezi pe site-ul nostru, cand te inregistrezi ca utilizator, când ne transmiți o solicitare pe e-mail sau ne contactezi în orice alt scop și pe orice alt canal de comunicare, ne vei comunica una sau mai multe dintre următoarele date personale, după caz, pe care le colectăm direct de la tine, cum ar fi:
De asemenea, atunci cand vizitati site-ul nostru, putem prelucra informatii despre dispozitivele utilizate pentru accesarea site-urilor si despre interactiunea dumneavoastra cu site-urile.
De ce prelucram datele dumneavoastra?
– in vederea încheierii sau executării unui contract între tine și noi, in scopul îndeplinirii obiectului de activitate al societății, conform solicitării clientului.
– activități de marketing – transmiterea de mesaje de informare sau comerciale (oferte, promoții, mesaje publicitare si de marketing privind activitatea societății noastre si a tertilor cu care avem relații de orice natura;
– participarea la concursuri, promoții;
– transmiterea de mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbări in site, administrare, etc);
– statistici interne necesare pentru inbunatatirea calitatii serviciilor oferite si imaginii societatii/site-ului si pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promotii, functionalitati si servicii noi;
– pentru a asigura accesul la secțiuni cu acces limitat ale site-ului;
– cercetari de piata;
– pentru a asigura buna functionare a site-ului si pentru a îmbunătăți performanța acestuia;
De asemenea, daca ne-ati solicitat o oferta sau ati beneficiat de un serviciu din partea societății noastre, prelucram datele dumneavoastra pentru a va putea raspunde la solicitari si pentru a va furniza serviciul sau produsul respectiv.
Vă putem contacta sau putem transmite datele dumneavoastră cu caracter personal în scopul realizării obiectului nostru de activitate.
Vă vom contacta ori de câte ori vom considera că un imobil se potrivește calităților cerute/ adresate de dvs.
Cat timp prelucram datele dumneavoastra?
Pentru a va asigura o experienta cat mai personalizata in interactiunea cu noi, pastram datele dumneavoastra personale pentru o perioada de maximum cinci ani de la ultima dumneavoastra interactiune cu noi, cu excepția cazurilor in care reglementările legale aplicabile impun o perioada mai mare de stocare. Totuși, nu ne angajam sa pastram aceste date pentru întreaga perioada menționată mai sus si putem sterge sau anonimiza datele dumneavoastra mai devreme.
Cui dezvaluim datele dumneavoastra?
Societatea noastra nu vinde, nu transfera, nu dezvăluie si nu permite accesul la datale dumneavoastra cu caracter personal unor terti care nu au legătură cu activitatea sa.
Pentru a putea atinge scopurile descrise mai sus, putem dezvalui datele dumneavoastra cu caracter personal furnizorilor de produse si servicii angajati de noi pentru interactiunea cu dumneavoastra, respectiv:
– companii specializate ce desfășoară campanii de marketing sau cercetare de piata in numele societății noastre;
– furnizori de servicii IT ce ne asista pentru funcționarea si întreținerea sistemelor si site-ului;
In toate cazurile descrise mai sus, dezvaluirea datelor dumneavoastra cu caracter personal este realizata in baza unui contract încheiat cu destinatarii datelor, prin care aceștia se obliga sa utilizeze datele exclusiv in scopul in care le-au fost incredintate, sa respecte obligația de confidențialitate si de asigurare a securității datelor, precum si sa respecte toate prevederile legislației in vigoare cu privire la protectia datelor cu caracter personal.
Site-ul nostru poate conține, la un moment dat, link-uri de acces către alte site-uri ale căror politici de prelucrare a datelor pot fi diferite de cele ale societății noastre.
Vă rugăm să aveți în vedere și să consultați politicile privind protecția datelor cu caracter personal ale celorlalte siteuri, societatea noastra neasumându-și responsabilitatea cu privire la informațiile trimise sau colectate de aceste terțe părți.
De asemenea, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate de acestea, putem dezvalui datele dumneavoastra cu caracter personal unor autoritati publice (Parchet, Poliție, instanțele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului).
Ce drepturi aveti si cum le puteti exercita?
Conform Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, UTILIZATORII/CLIENȚII beneficiază de urmatoarele drepturi:
Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoana se poate adresa cu o cerere scrisă, datată si semnată la sediul nostru, sau pe adresa de e-mail: [email protected] .
Pentru protejarea datelor dumneavoastra cu caracter personal si a intereselor dumneavoastra, va putem solicita informatii suplimentare in scopul identificarii dumneavoastra.
Confidentialitatea datelor dumneavoastra
Atunci cand prelucram datele dumneavoastra, utilizam masuri tehnice si organizationale care sa asigure confidentialitatea, disponibilitatea si corectitudinea datelor dumneavoastra.
Cu toate acestea, niciun sistem de securitate a informațiilor nu este infailibil. De aceea lucram in mod continuu pentru a asigura păstrarea măsurilor noastre de securitate la cel mai înalt nivel si ne angajam sa va informam la timp in cazul oricăror incidente de securitate ce ar putea sa prezinte un risc semnificativ pentru drepturile dumneavoastra.
Compare listings
ComparaţiePlease enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.